Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja





Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.



Cztery kroki rano


Pianka do twarzy
Przygotowując moją cerę rano zaczynam od demakijażu (tak, rano też należy wykonać demakijaż) najlepiej z użyciem wody poprzez umycie twarzy żelem lub pianką, ja sięgam po ten drugi produkt delikatniejszy. Zwykle jest to pianka Soraya Plante bądź pianka z firmy Ecolab,  która dokładnie pozbywa się sebum i innych zanieczyszczeń po całej nocy.

Hydrolat bądź tonik do twarzy
Następnie przemywam twarz hydrolatem z kwiatu kocanki a na strefę T tonik z firmy Peel mission anti comedo (do zwalczania zaskórników), który poprawia pH skóry,  pozbywa się resztek makijażu i przygotowuje skórę do dalszych zabiegów. Skóra jest fajnie odświeżona i nawilżona.

Krem pod oczy
Bardzo zwracam uwagę, aby moja skóra pod oczami była dobrze nawilżona i rozświetlona dlatego rankiem nakładam krem od Fitomed Mój krem nr 10 z białą herbatą w składzie.

Krem na dzień
Na dzień nakładam zwykle produkty żelowe w tym wypadku jest to potrójny żel hialuronowy 1,5% , który delikatnie nawilża nie zapychając porów.

W okresie jesienno- letnim nakładam po kremie dodatkowo filtr ochronny 50+ z firmy Skin79.

Przygotowanie skóry na noc


Płyn micelarny
Przygotowując skórę po całym dniu zaczynam od demakijażu oczu płynem micelarnym z firmy Soraya Plante. Za pomocą wacika dokładnie pozbywam się makijażu.

Olejek do mycia twarzy
Następnie nakładam kilka kropel oleju lnianego i delikatnie wmasowuję w twarz, a następnie zmywam wszystko za pomocą wilgotnego ręcznika.

Żel do twarzy
Na koniec przemywam twarz żelem Soraya Plante, za pomocą szczoteczki foreo luna play, gdzie dogłębnie oczyszczam i przy okazji masuję skórę.

Peeling twarzy
Dwa razy w tygodniu na noc stosuję peeling enzymatyczny z firmy Tołpa.

Maseczka
Trzy razy w tygodniu staram się nakładać maseczkę nawilżającą najczęściej w płachcie z firmy Skin79.
  
Hydrolat do twarzy
Koniecznie również przy wieczornym demakijażu przemywam twarz hydrolatem tym samym co rano, który pozbywa się dodatkowo resztek makijażu już bez toniku.

Krem pod oczy
Wieczorem stosuję na skórę pod oczami krem bardziej nawilżający z firmy Fitomed.

Krem do twarzy
Na noc stawiam przede wszystkim na nawilżenie dlatego jest to zwykle aloes, kolagen roślinny lub olejek z pestek malin . Produkty te sprawiają, że skóra jest promienna i aksamitna.

A jak wy dbacie o swoją skórę? czy też stosujecie olejek do demakijażu?




Komentarze

  1. O większości tych kosmetyków już czytałam, ale nie miałam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wygląda to podobnie, z tym, że ostatnio nie używam kremu pod oczy. Za to pod krem używam serum :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty