Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Lakier hybrydowy hi- Blue White 317



To mój pierwszy lakier hybrydowy marki hi, którego wspólnym producentem jest również marka Semilac. Marka lakierów i akcesoriów hybrydowych hi przeznaczona jest przede wszystkim do wykonywania domowego manicure. Adresowana osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z hybrydami. Posiada ogromną paletę modnych kolorów oraz dobrą cenę. 


Do swojej stylizacji użyłam przepięknego pastelowego koloru o odcieniu mleczno- błękitnym Blue White 317. Aby dodać swojemu manicure trochę różnorodności i lekkiego błysku, użyłam kilku diamencików na paznokciach serdecznych.  Ja ten lakier połączyłam z marką Semilac poprzez użycie bazy oraz topu. Szczerze mówiąc podczas nakładania tego lakieru w ogóle nie zauważyłam różnicy pomiędzy tymi dwoma markami. Oczywiście jest różnica w pojemności buteleczki ponieważ zawiera trochę mniej bo 5ml, wielkości pędzelka oraz ogólnego wyglądu buteleczki. Mi osobiście bardzo się podoba takie połączenie koloru białego z różem na buteleczce :)


Kolor jest jasny więc do pełnego pokrycia paznokcia potrzebne są dwie cienkie warstwy lakieru. Formuła jest dosyć płynna i bardzo łatwa w aplikacji. Lakier hi tak samo jak Semilac utrzymuje się bez problemu na paznokciach przez kilka tygodni.






Komentarze

  1. Pięknie zrobione paznokcie i super kolor, też takie lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra lubi takie lakiery. Muszę jej polecić

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, nie słyszałam o lakierach Hi, a Semilac bardzo lubię, chętnie wypróbuję, gdzie można je kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zakupiłam stacjonarnie na stoisku AlleBeauty :)

      Usuń
  4. Piękny kolor i ładny kształt płytki paznokcia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty