Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Manicure hybrydowy neonowy róż+ cyrkonie




Witam!
Od zawsze chciałam prowadzić bloga o kosmetykach, modzie a w szczególności o paznokciach, aż w końcu postanowiłam to zrealizować. Na początek o manicure hybrydowym. Lakiery hybrydowe zagościły u mnie już od ponad roku. Zdecydowałam się zmienić zwykły manicure na manicure hybrydowy z prostych przyczyn, oczywiście po to aby lakier utrzymywał się na moich paznokciach jak najdłużej oraz jednocześnie wyglądał nadal wspaniale nawet po tygodniu noszenia.  Nie od razu postawiłam na firmę semilac, zanim je zakupiłam wybrałam lakiery z firmy artLak. Przeszperałam internet i wiele opinii było bardzo pozytywnych o tych lakierach co mnie niestety zmyliło, muszę przyznać, że skusiła mnie również niska cena około 4-5zł za buteleczkę. Bardzo szybko się przekonałam, że to nie są lakiery dla mnie, już po paru dniach od zrobienia hybrydy zaczęły mi odchodzić od płytki właściwie płatami. Wizualnie również nie wyglądają zbyt specjalnie, plastikowe czarne buteleczki, które trzeba odkręcić aby zobaczyć kolor. Tak więc pozostaje wierna swoim lakierom semilac. Poniżej moja jedna z pierwszych propozycji na manicure hybrydowy.




Użyte produkty:
- lakiery Semilac 042 neon raspberry, 001 strong white
- base, top Semilac
- cyrkonie








Komentarze

Popularne posty