Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Efekt szronu






Efekt szronu na paznokciach a inaczej efekt sugar to kolejny pomysł na modną stylizację. Propozycja bardzo podobna do efektu syrenki bądź efektu holo lecz trochę różni się sposobem wykonania.  Pyłek musi się mocno wtopić, aby powstał chropowaty efekt. Ja pokażę tą stylizację z użyciem lakieru różowego.


Użyte produkty:
- baza, top Semilac
- lakier Semilac  003
- waciki bezpyłowe
- cleaner
- pyłek efekt syrenki


Taki efekt uzyskujemy poprzez posypanie warstwy nie utwardzonej paznokcia (mokra druga warstwa koloru) pyłkiem takim samym jakiego używamy do zrobienia efektu syrenki.




 Po nasypaniu go na paznokieć i utwardzeniu w lampie pozbywamy się nadmiaru szczoteczką. Taką stylizację pozostawiamy bez utwardzania topem.







Komentarze

Popularne posty