Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Paznokcie we wzorki


                                                                               🌞




W dzisiejszej propozycji, postawiłam na pastelowe kolory tak, aby poczuć wiosnę również na paznokciach . Wybrałam cukierkowy róż w połączeniu z kolorem łososiowym- ostatnio moim ulubionym i białym. Do zrobienia takiej stylizacji potrzebujemy sondy lub jeśli komuś wygodniej to może użyć pędzelka z krótkim włosiem.


Użyte produkty:
- lakiery Semilac 131, 130, 001
- baza, top Semilac
- sonda
- waciki bezpyłowe
- cleaner




Po nałożeniu i utwardzeniu dwóch warstw koloru przystępujemy do zrobienia wzorków za pomocą sondy po czym również utwardzamy a następnie pokrywamy topem.








Komentarze

Popularne posty