Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Biel + delikatna ozdoba





Z paznokciami jak z ubiorem, często stawiam na klasykę i coś uniwersalnego. Czysta biel a do tego delikatny połysk w postaci gruboziarnistego brokatu na palcu serdecznym.


Kolor biały na paznokciach towarzyszył mi już tak naprawdę od momentu gdy zaczęłam sięgać po lakiery do paznokci czyli gdzieś w podstawówce :) Pamiętam, że w czasach gimnazjum i szkole średniej moje paznokcie średnio raz miesiącu były właśnie takiej barwy. Jakoś wtedy to był mój ulubiony kolor, w sumie nadal jest, ale na tamten moment był to number one :)
Żeby nie było tak nudno to dodałam trochę brokatu a efekt sami oceńcie.




Komentarze

Popularne posty