Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Moje ulubione pomadki do ust

                                      👄


Dzisiaj coś dla miłośniczek pomadek do ust i ich pielęgnacji. Pokażę te odważniejsze kolory jak i te bardziej stonowane.

 Może zacznę od tego, że aby pomadka pięknie wyglądała na naszych ustach to usta muszą być odpowiednio wypielęgnowane. Przed aplikacją pomadki dobrze jest je wcześniej nawilżyć, aby żadne skórki nam nie odstawały. Ja używam dwóch pomadek ochronnych. Jedna z firmy Perfecta softlips malina a druga z firmy Inglot Rich Care 03, która w swoim składzie ma m.in. olejek arganowy czy witaminę E. Obie pomadki doskonale wygładzają suche usta i nawilżają. Świetnie się sprawdzają jako baza pod pomadkę matową.


Pomadki jakie preferuję są głównie o formule matowej ponieważ nie lubię błysku na ustach.
Pierwsze z firmy Golden Rose Longstay Lipstick o numerach 01, 03, 08. Są w postaci płynnej a po nałożeniu na usta zastygają i nabierają matowej formuły. Wzbogacone o witaminę E oraz olej z awokado. Kolory te doskonale kryją usta a także utrzymują się przez wiele godzin bez względu na jedzenie czy picie. Nie lepi się na ustach ani nie ma uczucia suchości czy ciężkości przy nałożeniu cienkiej warstwy. Dodatkowo posiadają wygodny aplikator.



Kolejnym rodzajem są pomadki również z firmy Golden Rose Velvet matte o numerach 04, 13. Posiadają wysoką zawartość pigmentów oraz matowe aksamitne wykończenie. Dla mnie osobiście wygodniejsze są te poprzednie z pędzelkiem. Też dosyć dobrze nawilżają biorąc pod uwagę iż są matowe.


Do swojej ulubionej kolekcji zaliczam także konturówkę GR o numerze 508, którą wypełniam całe usta. Jest to piękny różowy kolor, który bardzo długo utrzymuje się na ustach.

Komentarze

Popularne posty