Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Moja kolekcja lakierów hybrydowych Semilac



Moje ulubione kolory to 258 (intense pink), 121 (ruby charm), 130 (sleeping beauty) oraz 157 (little rosie). Zwykle wybieram kolory pastelowe.

Swoją przygodę z lakierami hybrydowymi zaczęłam jakieś dwa lata temu. Początkowo zaczynałam na lakierach ArtLak z których strasznie byłam niezadowolona a następnie wybrałam firmę Semilac, którą do dzisiaj uwielbiam. Początki oczywiście bywały ciężkie zalewałam skórki bądź robiłam coś po prostu źle ale z czasem nabrałam wprawy i hybrydę robię regularnie.

Początkowo moja kolekcja składała się tak naprawdę z podstawowych kolorów czyli czerwony (sexy red), biały (strong white) oraz róż (neon raspberry). Moja kolekcja nie jest ogromna ale z czasem mam nadzieję, że ją znacznie powiększę :)


kolory pastelowe

kolory brokatowe

black, white and red

kolory różu

Komentarze

Popularne posty