Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Galaktyczne paznokcie- Pyłek Semilac flash galaxy 661



Pyłek gold&green 661 to produkt z linii Semilac Flash Galaxy, dzięki któremu możemy na paznokciach uzyskać efekt zorzy polarnej lub galaktycznych obłoków. Pyłek daje niepowtarzalny efekt, który możemy różnicować poprzez ilość nakładanego pyłku lub kolor bazowy na jaki go nałożymy. Na jasnych barwach efekt jest delikatny i subtelny natomiast na ciemnych będzie on mocniejszy.

Pyłek Flash Galaxy zamknięty jest w plastikowym opakowaniu w kształcie kryształu. Pojemność 0,5g produktu. 

 Jak nakładać pyłek flash galaxy? 
Na przygotowaną i odtłuszczoną płytkę paznokcia nakładamy bazę oraz dwie cienkie warstwy lakieru hybrydowego, ja do swojego manicure użyłam czarnego lakieru Semilac Black Diamond 031. Po czym nakładamy top i utwardzamy w lampie.
Następnie po utwardzeniu topu w lampie, nakładamy za pomocą płaskiego pędzelka języczkowego pyłek i delikatnie wcieramy. Na koniec aplikujemy warstwę topu i ponownie utwardzamy w lampie. Pyłek możemy aplikować zarówno na zwykły top jak i na top no wipe bez warstwy dyspresyjnej. W zależności od tego uzyskamy różne efekty, jeśli na top no wipe efekt będzie delikatny natomiast jeśli na ten z lepką warstwą to będzie bardziej intensywny.
I oto galaktyczne paznokcie gotowe! Dla mnie bomba.





 
A jak wam się podobają takie paznokcie?

Komentarze

Popularne posty