Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Matowe paznokcie z brokatem



Nowy manicure jest świetną alternatywą na ostatki bądź zbliżający się karnawał. W swoim zdobieniu połączyłam typowy mat oraz połysk w postaci brokatu, który robi cały efekt. Zdobienie jest dosyć łatwe w wykonaniu a efekt końcowy mi osobiście bardzo się podoba.



W tej stylizacji główną rolę odgrywa jeden z moich ulubionych kolorów od Semilac Ruby Charm 121 oraz złoty brokatowy kolor Light Gold 260. Dodatkowo, aby było ciekawiej użyłam jaśniejszego pastelowego różu Light Fuchsia 277.


Jak wykonać stylizację:
- opracowujemy paznokcie (nadajemy kształt, usuwamy skórki, matujemy płytkę itd.),
- nakładamy bazę na paznokcie a następnie utwardzamy w lampie,
- nakładamy pierwszą warstwę koloru oraz utwardzamy w lampie,
- druga warstwa koloru + utwardzenie w lampie,
- nakładamy Top Mat Total, utwardzamy a następnie przecieramy cleanerem,
- za pomocą pędzelka 0001 Semilac nakładamy brokatwy lakier wzdłuż paznokcia cieniując ku  dołowi,
- utwardzamy w lampie,
- nakładamy top tylko na brokat i utwardzamy w lampie,
- przemywamy cleanerem wszystkie paznokcie i manicure gotowy :)


Komentarze

  1. Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są! Pomimo tego że nie lubię różu. Niestety mogę tylko patrzeć, bo na moją płytkę hybrydy się nie nadają 😭

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ciemniejszy róż jest przepiękny! U kogoś bardzo lubię różowe paznokcie, ale siebie sobie z takimi nie wyobrażam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty