Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Lakier hybrydowy Semilac- 003 Sweet Pink











Dziś na moich paznokciach kolejny Semilac w kolorze sweet pink. Jak sama nazwa wskazuje jest to słodki, cukierkowy róż o numerze 003. Do pełnego krycia wystarczają dwie cienkie warstwy. Lakier długo utrzymuje się na paznokciach i co ważne cały czas utrzymuje połysk. Nie muszę chyba dodawać, że jest to jeden z moich ulubionych kolorów, w końcu to róż :)








Komentarze

  1. Śliczny kolorek ! Ja obecnie na pazurkach mam hybrydy marki Moov w odcieniu Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda że piękny :) a to muszę też przetestować

      Usuń
  2. Po pierwsez moja ulubiona długość paznokci, a po drugie cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty