Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Syrenka +efekt szronu na paznokciach


Miętowy pastelowy kolor a do tego efekt syrenki oraz efekt szronu, świeżo a także z lekkim połyskiem. Do tego typu stylizacji użyłam lakieru o numerze 022 z firmy Semilac oraz pyłek płatki kameleona.




 Jak uzyskać efekt syrenki oraz szronu?
Mając przygotowane paznokcie (wycięte skórki oraz odpowiedni kształt)
- przemywamy paznokcie cleanerem
- nakładamy bazę oraz utwardzamy w lampie
- nakładamy pierwszą warstwę koloru i utwardzamy
- następnie nakładamy drugą warstwę koloru * uwaga*:
* aby uzyskać efekt syrenki utwardzamy drugą warstwę lakieru w lampie i delikatnie wcieramy pyłek
* jeśli chcemy efekt szronu to przed utwardzeniem drugiej warstwy nakładamy pyłek na mokre paznokcie i dopiero utwardzamy
- na paznokcie z efektem syrenki nakładamy top i utwardzamy
- na paznokcie z efektem szronu nie nakładamy topu



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty