Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Podkład Maybelline fit me recenzja




Podkład do twarzy Fit me firmy Maybelline przeznaczony dla cery tłustej bądź normalnej. Jego zadaniem jest maskowanie niedoskonałości, redukcja sebum poprzez pozostawienie matowego wykończenia skóry. Dostępny w sześciu wersjach kolorystycznych.

Moja opinia:


Po nałożeniu na twarz zauważyłam, iż podkład bardzo dobrze wtapia się w skórę oraz dobrze się rozprowadza, nie roluje ani nie powoduje efektu maski czy ściągnięcia skóry. Minimalnie zmniejsza widoczność porów na skórze. Skóra wydaje się nawilżona i lekko zmatowiona. Krycie jest na średnim poziomie natomiast można je sobie spokojnie budować. W ciągu dnia długo utrzymuje się na skórze bez konieczności poprawek. Minusem jest opakowanie ponieważ osobiście nie przepadam za podkładami w tubce. Czy będę sięgać po ten produkt? Z pewnością tak a w szczególności na większe wyjścia. Myślę, że jak na tak przystępną cenę jest naprawdę dobry.


Komentarze

  1. Mam go w zapasach, jednak niestety za ciemny odcień, muszę kupić rozjaśniacz w kropelkach i wtedy go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ja mam swój ulubiony i nie podejmuję nawet prób posiadania innego, chyba że też już sprawdzonego i lubianego :))

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go i nie był zły jednak kolejny raz już u mnie nie zagości

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam najjaśniejszy odcień, ale i tak jest dla mnie zbyt ciemny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty