Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Ulubieńcy listopada oraz grudnia 2018



Witajcie! Jak po Sylwestrze? Dziś pierwszy dzień w Nowym Roku, czas refleksji, podsumowania tych ostatnich miesięcy i postanowień na kolejny. Zapraszam do oderwania się na chwilę i przejrzenia moich ostatnich kosmetycznych ulubieńców.



Płyn micelarny L'oreal
Łagodny płyn micelarny przeznaczony do oczyszczania oczu, ust a także skierowany do skóry wrażliwej i suchej. Produkt hipoalergiczny, pozbawiony parabenów oraz substancji zapachowych. Delikatnie zmywa makijaż nie powodując żadnych podrażnień. Bardzo ekonomiczny, używam go od dwóch miesięcy a pozostało mi jeszcze jakieś 3/4 produktu. Pojemność 400ml.


Emulsja La Roche-Posay
Bardzo delikatna emulsja do mycia twarzy każdego rodzaju skóry a w szczególności tej wrażliwej. Zawiera betainę kokosową, wodę termalną oraz panthenol. Doskonale nawilża skórę a także wzmacnia jej barierę ochronną. Bez substancji zapachowych. Głównie sięgam po nią gdy jestem po wszelkich zabiegach skóry czy to oczyszczających czy bardziej inwazyjnych typu laser, wtedy gdy moja cera potrzebuje specjalnej ochrony i nawilżenia.


Odżywka Elseve L'oreal
Dwufazowa odżywka do włosów w sprayu zawierająca argininę. Przeznaczona do włosów osłabionych z tendencją do wypadania. Stosuję spryskując wilgotne włosy zaraz po umyciu dzięki czemu łatwiej się rozczesują a do tego pięknie pachną.


Korektor pod oczy L'oreal True Match
Lekki korektor z nową formułą, który dopasowuję się do skóry. Delikatnie kryje oraz rozświetla nie wysuszając skóry pod oczami. Duży plus za łatwą aplikację dzięki aplikatorowi. Jak do tej pory mój ulubiony korektor. Ja używam koloru najjaśniejszego 1N ivory.


Matowa pomadka Golden Rose
Pomadka soft and matte zawierająca olejek jojoba oraz awokado. W pełni kryjąca z niezastygającą formułą na ustach. Konsystencja bardzo przyjemna coś w rodzaju balsamu, nie roluje się ani nie robi plam. W porównaniu do innych pomadek z tej firmy ta jest mniej trwała, wymaga częstszych poprawek w ciągu dnia ale jest bardziej komfortowa na ustach. Mój kolor to 110.


Komentarze

  1. Fajne kosmetyki, lubię Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukam odżywki do włosów, chętnie przetestuję opisaną przez Ciebie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy ten płyn z Loreala, idealny do mojego typu cery.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadka GR ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię pomadki Golden Rose - tanie i dobrej jakości.
    Ciekawa jestem tego korektora - czy byłby wystarczająco kryjąco-rozświetlający pod oczy ( dla mnie )?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest niesamowicie lekki a zarazem też świetnie kryje, jeżeli nie posiadasz mocnych cieni pod oczami to ten kosmetyk będzie idealny :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty