Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

Polecane

Moja piel臋gnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie piel臋gnacja sk贸ry jest bardzo wa偶na dlatego przedstawi臋 jak wygl膮da to u mnie i czego aktualnie u偶ywam do mojej cery.

Paznokcie na Walentynki 馃挀



Niebawem Walentynki dlatego trzeba zadba膰 r贸wnie偶 o detale. Moja propozycja paznokci walentynkowych, tym razem bez czerwieni. Klasyczn膮 czerwie艅 zast膮pi艂am pastelowym r贸偶em od Semilac 277. Dodatkowo pojawia si臋 czer艅 w postaci kropek oraz biel. Nie mog艂o oczywi艣cie zabrakn膮膰 motywu serca, kt贸re wykona艂am kolorem bia艂ym Semilac 001 a do tego czarne kropki lakierem Semilac 031.




Postawi艂am na co艣 innego a jednocze艣nie nawi膮zuj膮cego do 艣wi臋ta zakochanych. Mam nadziej臋, 偶e 
taki walentynkowy manicure r贸wnie偶 dobrze si臋 prezentuje i przypad艂 wam do gustu. Ja osobi艣cie uwielbiam takie pastelowe po艂膮czenia.





Komentarze

Prze艣lij komentarz

Popularne posty