Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Paznokcie w kolorze jeansu



Wiosna za oknem zatem i paznokcie w jasnej tonacji. Dziś przychodzę do was z niebieskim kolorem bardzo pastelowym, który kojarzy mi się z jeansem. Dodałam do tego delikatny akcent w postaci czarnych kropek tylko na dwóch paznokciach. Całość wygląda bardzo subtelnie i skromnie co akurat mi się bardzo podoba. Zmieniłam i skróciłam także kształt moich paznokci bo ostatnio chodzą za mną właśnie tego typu czyli krótkie oraz bardzo wygodne :)



Użyłam pastelowego koloru z firmy hi 317 blue white oraz klasyczna czerń z firmy Semilac 031. Kropki wykonane za pomocą sondy. A jakie kolory wy lubicie na wiosnę? :)




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty