Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Ulubieńcy Marca 2019



Żel micelarny Fresh Juice Bielenda
Detoksykujący żel do mycia twarzy zawierający wodę cytrusową, sok z limonki, kwas salicylowy oraz micele. Przeznaczony do codziennego oczyszczania skóry mieszanej, tłustej oraz wrażliwej. Produkt, który stał się moim ulubieńcem doskonale odświeża moją skórę. Po umyciu skóra zmatowiona oraz pozbawiona sebum. Bardzo dobrze domywa resztki makijażu. Produkt o przyjemnym świeżym zapachu cytrusów wyposażony w wygodną pompkę.



Tease Fragrance Lotion Victoria's Secret
Balsam do ciała o przepięknym intensywnym zapachu gardenii, gruszki oraz wanilii. Zapach jest niezwykle trwały i słodki. Dzięki swoim właściwościom nawilżającym skóra jest niezwykle nawilżona i jedwabista w dotyku.


Olejek do mycia kokos & aloes Bielenda
O tym produkcie wspominałam już wcześniej ale nie może go zabraknąć w moich ulubieńcach zeszłego miesiąca. Jest to nawilżający olejek do mycia twarzy kokos oraz aloes. Olejek jest niesamowicie komfortowy w użyciu, nie podrażnia oraz nie ma efektu ściągnięcia skóry. Przyjemny i delikatny zapach. Bardzo dobrze rozpuszcza makijaż w tym bez problemu mascarę. Po umyciu skóra jest miękka w dotyku i nawilżona. zawiera połączenie łagodnych substancji myjących m.in. soku z liści aloesu, nawilżający kwas hialuronowy oraz antyoksydacyjny olej kokosowy o działaniu przeciwstarzeniowym i odżywczym.


Paletka Soph X Revolution
Paletka zawierająca 24 cienie od matowych po mat z drobinką oraz błyszczące (14 matowych i 10 foliowych). To co najbardziej podoba mi się w tej paletce to szeroka gama kolorystyczna dzięki której możemy wykonać zarówno delikatny makijaż dzienny jak i wieczorowy. Znajdziemy w niej delikatne nudziaki jak i mocniejsze odcienie bądź mocno błyszczące. Cienie o bardzo dobrej pigmentacji, nie rolują się i bardzo dobrze blendują. Konsystencja lekko kremowa dzięki temu nie pylą się przy nakładaniu na powiekę.


Komentarze

  1. Z serii 'kokos i aloes' uwielbiam płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wkrótce wybieram się na urlop do Polski i planuje kupić coś z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsam Victoria's Secret zaciekawił mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta seria Bielendy Fresh Juice mocno mnie zaciekawiła. Na pewno sięgnę po któryś z kosmetyków, tylko musze się trochę z zapasów odkopać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty