Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Eye chart krok po kroku




Eye chart czyli makijaż oka na ręku to ostatnio nowa moda na ćwiczenie propozycji makijażu lub sposób na zabawę. Pomaga jak połączyć ze sobą kolory bądź jak powinny wyglądać proporcje w zależności od budowy oka. Wymaga trochę zdolności plastycznych ale efekt jest intrygujący i ciekawy. Może być również doskonałym ćwiczeniem dla osób początkujących, które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem, gdyż doskonale rozwija to wyobraźnię, pomaga opanować nowe makijaże oraz może służyć opanowaniu rozcierania cieni. Czasem jest to nawet wygodniejsze gdy chcemy poćwiczyć i stworzyć jakiś nowy makeup a nie chcemy męczyć swoich powiek bądź oczu innej osoby. Sama spróbowałam i oto jak mi wyszło. Pokażę wam jak krok po kroku zrobić to samemu na ręce.




Użyte produkty
- Inglot korektor w kremie nr 31
- Inglot korektor pod oczy nr 95
- Inglot cienie do powiek nr 355, 378, 329, 464, rainbow 128, 131
- Inglot Eyeliner w płynie nr 25, 21
- Essence Konturówka nr 07 cute pink, 04 white


1. Kremuję rękę i wyrównuje koloryt korektorem w kremie.

2. Następnie zaczynamy od narysowania brwi. Jaśniejszym cieniem w kolorze szarości rysuję ściętym pędzelkiem kształt brwi (nasza baza) a ciemniejszym brązowym cieniem pomieszanym z brązowym eyelinerem rysuję włoski.






3. Pod łukiem brwiowym jasnym korektorem za pomocą pędzelka syntetycznego ładnie wyrównuję brzegi i lekko wykańczam bardzo jasnym cieniem.




4. Przechodzę teraz do narysowania oka. Wymierzam sobie mniej więcej gdzie mógłby znajdować się nos i tam zaznaczam sobie dwie kropki brązowym eyelinerem.



5. Stopniowo łącze je ze sobą przedłużając kącik tworząc dolinę łez i powstaję mi kształt oka. Odrobinę wyżej rysuję linie czyli powiekę.



6. Kolejno wypełniam oko białą kredką a w środku rysuję tęczówkę niebieską.





7. Kolejno czarną kredką wypełniam brzegi tęczówki tworząc ciemne refleksy gdyż tam mamy ciemniejszy kolor oka.





8. W środku tęczówki rysuje czarnym eyelinerem źrenicę. Rysuje białe i czarne kreseczki na tęczówce czyli refleksy. Film łzowy też podkreślam różową konturówką.




9. Zaznaczam także linię wodną białą kredką

10. Gdy już to wszystko mam przechodzę do nakładania cieni. Tu już wasza wyobraźnia jakich kolorów chcecie użyć. Ja połączyłam ze sobą ciemny brąz z pomarańczą dookoła i satynowy złoty cień na środku powieki, natomiast do dolnej powieki dodałam jasny fiolet (numery kolorów w opisie). Do tego czarna kreska eyelinerem.









11. Pozostaje już tylko narysować rzęsy czarnym eyelinerem i gotowe.








Komentarze

Popularne posty