Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Azteckie wzorki

                                        🎀



Dziś na moich paznokciach  propozycja wzorków azteckich. Użyłam do tego piękny łososiowy kolor z firmy Semilac do tego czarno- białe wzorki. Oprócz tego delikatny akcent z brokatem. Stylizacja nie jest trudna lecz wymaga trochę precyzji, ja akurat pomogłam sobie pędzelkiem Semilac 0001. Zapraszam do oglądania.


Użyte produkty:
- Semilac baza, top
- Semilac 001, 130, 10, 031
- pędzelek Semilac 0001
- cleaner
- waciki bezpyłowe









Komentarze

  1. Piękna, bardzo oryginalna stylizacja :) Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów, czekamy na kolejne stylizacje!

    Pozdrawiam,
    Online Ekspert marki Semilac"

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty