Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Manicure hybrydowy ombre





Witajcie!

Dziś postanowiłam wykonać na moich paznokciach mocne ombre czyli cieniowane paznokcie. Polega ono na zastosowaniu 2-3 lakierów i połączeniu tak aby granice miały ładne przejścia. Do zrobienia tej stylizacji użyłam dwóch lakierów z firmy Semilac, a dokładnie klasyczna biel 001 oraz mocny neonowy róż 042. Pomocna jest również gąbeczka zwyczajna jaką macie może być ta przeznaczona do nakładania podkładu. Użyłam akurat tych kolorów dlatego, że chciałam uzyskać między nimi dosyć mocny kontrast.

Użyte produkty:
- base, top Semilac
- 001 strong white
- 042 neon raspberry


Krok 1

Mając usunięte skórki, wypiłowane paznokcie zaczynamy od przemycia paznokci cleanerem w celu odtłuszczenia płytki. Następnie nakładamy bazę i utwardzamy w lampie UV około 2 minuty. Po upływie tego czasu nakładamy pierwszą warstwę białego lakieru, ponownie utwardzamy i nakładamy drugą warstwę.



Krok 2

Gdy mamy już pomalowane paznokcie bierzemy gąbeczkę zwilżamy delikatnie wodą a następnie nakładamy na nią lakier (robimy trzy paski). Najpierw nakładamy biały kolejno róż i ponownie biały pomiędzy tymi dwoma. Odciskamy gąbeczkę na papierze i przystępujemy do cieniowania paznokci delikatnie dociskając do płytki w górę i w dół. Gdy to już mamy utwardzamy paznokcie i w razie potrzeby powtarzamy tą czynność aby kolory były intensywne w zależności jaki efekt chcemy uzyskać.






Krok 3

Przystępujemy już do ostatniej czynności czyli nałożenia topu i odtłuszczenia płytki cleanerem. I mamy gotowy manicure :)






Komentarze

Popularne posty