Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Efekt HOLO


                                                                        💎


Bardzo modny stał się teraz pyłek holograficzny, który polega na nakładaniu (wcieraniu) na paznokieć pyłku podobnie jak efekt syrenki. Bardzo ważne, że nie zmywamy warstwy dyspresyjnej tylko wcieramy pyłek bezpośrednio na nią a następie zabezpieczamy topem. Pyłek możemy nakładać tak naprawdę na każdy bazowy kolor, bo to kolor podkładowy daje głębie efektu. Mi najbardziej podoba się na białym, czarnym i takich kolorów użyłam.


Użyte produkty:
- baza, top Semilac
- lakiery Semilac 001, 031
- pyłek holograficzny


Tak jak widać drobinki pyłku opalizują na kolorowo i dużą rolę odgrywa tu światło dlatego efekt ten wygląda najlepiej w ostrym świetle, zarówno na zdjęciach jak i na żywo.







Komentarze

Popularne posty