Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Moja pielęgnacja cery

                                                                           


  Jak w życiu każdej kobiety pielęgnacja cery jest ogromnie ważna, dlatego ja staram się o nią dbać jak tylko mogę. Przedstawię wam krok po kroku jak wygląda moja pielęgnacja na co dzień.


Cztery kroki rano


Żel do twarzy
Przygotowując moją cerę rano zaczynam od demakijażu (tak, rano też należy wykonać demakijaż) czyli mycia twarzy żelem. Ja używam żelu z firmy Tołpa (green, oczyszczanie),  który dokładnie pozbywa się sebum i innych zanieczyszczeń po całej nocy.

Tonik do twarzy
Następnie przemywam twarz tonikiem ogórkowym z firmy Ziaja, który poprawia pH skóry,  pozbywa się resztek makijażu i przygotowuje skórę do dalszych zabiegów. Skóra jest fajnie odświeżona i nawilżona.

Krem pod oczy
Bardzo zwracam uwagę, aby moja skóra pod oczami była dobrze nawilżona i rozświetlona dlatego rankiem nakładam żel do powiek i pod oczy ze świetlikiem lekarskim z firmy Floslek. Jeśli moja skóra potrzebuje mocnego nawilżenia to wtedy sięgam po krem pod oczy z firmy Dermedic Hydrain3 Hialuro.

Krem na dzień
Nakładam lekki krem na dzień matująco-nawilżający 25+ również z firmy Ziaja. Krem jest bardzo tani oraz wydajny, ale powiem szczerze, że przetestowałam już kilka matujących kremów, ale żaden nie był tak skuteczny jak ten. Doskonale absorbuje nadmiar sebum w ciągu dnia i pozostawia na długo gładką i jedwabną skórę.

W okresie jesienno- letnim nakładam po kremie dodatkowo filtr ochronny 30+.

Kilka kroków na noc


Płyn micelarny
Przygotowując skórę po całym dniu zaczynam od demakijażu skóry płynem micelarnym z firmy Tołpa. Za pomocą wacika dokładnie pozbywam się makijażu na całej twarzy, oczu i ust.

Żel do twarzy
Przemywam twarz ponownie żelem, tym razem za pomocą szczoteczki sonicznej z firmy esperanza,  gdzie dogłębnie oczyszczam i przy okazji masuję skórę.

Peeling twarzy
Dwa razy w tygodniu na noc stosuję peeling z firmy Yves Rocher Hydra Vegetal, który usuwa resztki makijażu i martwy naskórek (recenzję tego kosmetyku możecie poczytać we wcześniejszym poście o kosmetykach z tej serii). Peeling również stosuję za pomocą szczoteczki.

Maseczka
Dwa razy w tygodniu staram się także nakładać oczyszczającą maseczkę z firmy Yves Roczer Sebo Vegetal przeznaczoną do cery tłustej i mieszanej. Nakładam na około 5 minut a następnie zmywam ciepłą wodą. Maseczka dogłębnie oczyszcza pory oraz usuwa nadmiar sebum a dodatkowo fajnie nawilża.
  
Tonik do twarzy
Koniecznie również przy wieczornym demakijażu przemywam twarz tonikiem tym samym co rano, który pozbywa się dodatkowo resztek makijażu.

Krem pod oczy
Wieczorem stosuję na skórę pod oczami krem bardziej nawilżający z firmy Yves Rocher Serum Vegetal w formie roll on.

Serum do twarzy
Oprócz tradycyjnego kremu staram się także od czasu do czasu nakładać coś bardziej przeciwzmarszczkowego i tu sięgam po Serum Vegetal z firmy Yves Rocher. Formuła ta ma za zadanie odżywiać i wygładzać skórę.

Krem do twarzy
Na noc nakładając krem stawiam przede wszystkim na nawilżenie dlatego używam kremu z Yves Rocher nawilżającego Hydra Vegetal. Jego konsystencja sprawia, że skóra jest promienna i aksamitna.


Komentarze

Popularne posty