Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Paznokcie na Walentynki

                                                                            💖



Jak doskonale wiecie zbliżają się walentynki dlatego na ten specjalny dzień podsyłam wam stylizację paznokci jaką możecie wykonać. Myślę, że możecie sobie jak i swojej sympatii  sprawić ogromną przyjemność i mimo pory roku może być naprawdę gorąco :) Do tej propozycji użyłam oczywiście mocny i zdecydowany kolor czerwony- sexy red,  połączony z białym, a do tego czarne litery z napisem I 💓 U. Serduszka narysowałam za pomocą sondy, a dla osób, które mają z tym problemy podpowiem, że aby sobie to ułatwić wystarczy zaznaczyć cztery kropki i połączyć.


Użyte produkty:
- baza, top Semilac
- lakiery Semilac 091, 039, 001
- waciki bezpyłowe
- cleaner
- sonda












Komentarze

Popularne posty