Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Lakier hybrydowy Semilac- Platinum Intense Pink 258



Lakier hybrydowy 258 z najnowszej biżuteryjnej linii Semilac Platinum z intensywnie różową drobiną. Dzięki mieniącemu się brokatowi świetnie sprawdzi się w okresie świąt i karnawału. Za pomocą tego lakieru można stworzyć piękny manicure bądź wykorzystać go jako dodatek w ciekawej stylizacji.






Lakier znakomicie się rozprowadza dzięki gęstej konsystencji już po jednej warstwie możemy uzyskać całkowite krycie (dwie cienkie warstwy w zupełności wystarczają). Muszę przyznać, że kolor ten niesamowicie opalizuje od najjaśniejszych drobinek po te ciemniejsze.




Kolor jest głęboko nasycony z nieprzyzwoitą ilością drobinek. Drobiny najbardziej mienią się w słońcu lub sztucznym oświetleniu robiąc przy tym niesamowity efekt. Nic więc dziwnego, że ta kolekcja lakierów Semilac kojarzy się z biżuterią.




A jak wam się podoba nowość od Semilaca? Ja jestem absolutnie zakochana w nowej kolekcji mimo, iż jestem zwolenniczką kolorów pastelowych.

Komentarze

Popularne posty