Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Serum do rzęs Long 4 Lashes

Aby mieć długie i zdrowe rzęsy zawsze przed snem staram się nakładać serum do rzęs firmy Long 4 Lashes. Serum ma za zadanie zagęszczać, wydłużać oraz wzmacniać rzęsy. Odżywka posiada wygodny aplikator a jej pojemność to 3ml.








Opis produktu
Korzystając z najnowszych, światowych osiągnięć medycyny estetycznej opracowano wyjątkowo skuteczne serum, które wydłuża, zagęszcza i wzmacnia rzęsy oraz widocznie poprawia ich kondycję. Jego receptura zawiera bimatoprost - substancję aktywną uważaną obecnie za jeden z najefektywniejszych związków stymulujących wzrost rzęs.
Kwas hialuronowy nawilża i wygładza powierzchnię rzęs, a prowitamina B5, wnikając we włókno włosków, poprawia ich strukturę i sprawia, że stają się mocniejsze, bardziej elastyczne i lśniące. Alantoina zapobiega podrażnieniom i zaczerwienieniom.

Sposób użycia:
serum nałożyć jednym pociągnięciem przy użyciu pędzelka-aplikatora na czystą i suchą skórę powiek wzdłuż linii górnych rzęs (po uprzednim demakijażu). Stosować raz dziennie na noc. Nie stosować do wnętrza oka i na dolną linię rzęs. Przed użyciem zapoznać się z ulotką.
Preparat może być stosowany przez osoby noszące szkła kontaktowe (przed aplikacją należy zdjąć szkła), po zakończonej chemioterapii, na przedłużane i zagęszczane rzęsy, na makijaż permanentny, a także po hennie brwi i rzęs.





Moja opinia:
Ja swój efekt stosowania tej odżywki zauważyłam po około dwóch miesiącach. Rzęsy stały się przede wszystkim dłuższe, gęstsze i co bardzo ważne mocniejsze. Opakowanie jest bardzo wydajne starcza mi na jakieś pół roku. Początkowo przez pierwsze trzy miesiące stosowałam ją codziennie na noc przed snem natomiast teraz używam jej około 3-4 razy w tygodniu. Na pewno minusem tego serum jest cena, ja staram się zawsze kupować podczas promocji za około 45zł ponieważ normalnie kosztuje 79 zł. Ogólnie produkt nie uczulił mnie ani nie podrażnił powiek. Dzięki wygodnemu aplikatorowi możemy precyzyjnie ją nałożyć na górną powiekę tuż przy linii rzęs tak jak to zaleca producent. Jeśli macie problem z rzęsami lub chcecie je wzmocnić to gorąco polecam ten produkt.

Komentarze

Popularne posty