Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Tusz do rzęs Catchy Eyes




 Maskara ,,kocie oczy" z firmy Gosh (pojemność 8ml) skradła moje serce już od jakiegoś czasu. Używałam wielu tuszy do rzęs ale zawsze coś mi nie pasowało i nie mogłam natrafić na ten właściwy. Zakupując go po raz pierwszy nie byłam do końca przekonana o swoim wyborze ale okazało się, że to był strzał w dziesiątkę.






Opis produktu: 
Maskara Catchy Eyes dla ultra uwodzicielskiego podkręcenia. Efektem są podkręcone, długie i podkreślone rzęsy. Precyzyjna szczoteczka ułatwia aplikację tuszu nawet przy małych oczach i krótkich rzęsach. Tusz idealnie modeluje rzęsy przy oczach z opadającym kącikiem zewnętrznym. Produkt idealnie rozprowadza się na rzęsach dzięki kremowej konsystencji, gwarantuje efekt zalotnego spojrzenia bez rozmazywania i kruszenia. 



Moja opinia:
Tusz naprawdę daje efekt zadowalający podkręconych i naturalnych rzęs. Nawet po całym dniu w ogóle się nie kruszy! Bardzo ważna rzecz to nie męczy moich wrażliwych oczu z czym często miałam problem. Bardzo dobrze wydłuża i podkreśla rzęsy. Posiada silikonową szczoteczkę, która znakomicie rozdziela rzęsy i nie skleja. Cena około 45zł. Polecam !

Komentarze

Popularne posty