Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Kuferek kosmetyczny Inglot


Jeśli nie macie pomysłu w czym przechowywać swoje lakiery i akcesoria do paznokci to kuferek kosmetyczny jest do tego świetną alternatywą. Ja posiadam z firmy Inglot o pięknym różowym a do tego brokatowym kolorze. Jest po prostu boski!


Kuferek posiada dwie podwójne wysuwane półki oraz wnętrze pod półkami. Jest bardzo solidnie wykonany oraz zamykany na kluczyk. Wbrew pozorom jest bardzo pojemny, zmieściłam tam wszystkie lakiery około 25szt do tego wszystkie pyłki, ozdoby, lampę, akcesoria do manicure, waciki, płyny. Jest bardzo wygodny- wszystko na wyciągnięcie reki, zgrabny i lekki. Wygląda bardzo efektownie a w dobrym świetle brokat mieni się niesamowicie zjawiskowo.
Jestem w nim zakochana ! :)





Jak widzicie w wewnętrznej półce jest jeszcze dużo miejsca na nowe lakiery (dodam, że lakiery które są na zdjęciu przesunęłam bliżej środka a tak naprawdę pod półkami górnymi jest jeszcze dużo wolnej przestrzeni) :)


Komentarze

  1. Fajny pomysł na przechowywanie lakierów i akcesoriów do paznokci, ja swoje przechowuje w dużym pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pojemny. Fajny sposób na uporządkowanie kosmetyków, ja niestety swoje kosmetyki przechowuje w kilku różnych miejscach. Chyba muszę się rozejrzeć za takim kuferkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Istne cudo :) Mam kuferek kosmetyczny, ale skromniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie się prezentuje, posiadam ale z innej firmy i też przechowuję w nim wszystko do stylizacji paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, bardzo lubię kosmetyki Inglot.
    Obserwuję bloga i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty