Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Moje dwa ulubione kolory Semilac


Prezentuje wam moje dwa ulubione kolory  firmy Semilac- 121 oraz 260. Przepiękna wyrazista fuksja oraz to co kocham czyli brokat w odcieniu złota. Wszystkie paznokcie pokryłam fuksją natomiast przy skórkach podkreśliłam je delikatną linią złota.

Do tego typu zdobienia polecam cieniutki pędzelek dzięki któremu możemy precyzyjnie dotrzeć do linii skórek. Ja pomogłam sobie pędzelkiem Semilac 0001.




Komentarze

  1. Ja bardzo lubię takie różowe pazurki, myślę, że z tym odcieniem również bym się polubiła :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet zdjęcie nie oddaje w 100 % tego pięknego koloru :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty