Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Wzorek na letnie paznokcie

                                                                        🐦 


Kolejny pomysł na wakacyjne paznokcie, tym razem w postaci ręcznie malowanych wzorków we flamingi oraz brokatowego ombre.
Całe paznokcie pokryłam białym lakierem firmy Semilac 001, który doskonale podkreśli naszą opaleniznę. Wzorki namalowałam dwoma odcieniami różu 121 i 003 oraz czarnym kolorem 031 za pomocą pędzelka 0001. Dodałam także całości bardzo delikatny efekt połysku wykorzystując do tego złoty lakier brokatowy 260. Brokatowym lakierem zaznaczyłam lekko końcówki cieniując ku górze tak, aby powstało coś w stylu ombre.
Myślę, że cała stylizacja wygląda bardzo efektownie oraz ciekawie. Możecie oczywiście zamiast flamingów namalować też inne wzorki aczkolwiek ja wybrałam akurat te, bo są to piękne ptaki i kojarzą mi się z wakacjami :)















Komentarze

  1. Muszę przyznać, że mam jakieś przeczulenia na punkcie flamingów. Wszędzie je widzę i jakoś mi się ten motyw nie podoba. Ale paznokcie wykonane bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty