Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Kolorowe końcówki na paznokciach



Przygotowałam ten manicure hybrydowy spontanicznie i na szybko. Zwykle swoje stylizacje mam wcześniej przemyślane ale nie tym razem. Kolorowe końcówki chodziły już za mną od bardzo dawna więc zapewne stąd moja nagła chęć na tego typu krok. Do stylizacji użyłam bardzo jasnego różu o numerze 157 Little Rosie Semilac oraz końcówki zrobiłam lakierem Semilac nr 042 Neon Raspberry. Oprócz tego wykonałam także na serdecznym palcu wzorek w kształcie serca za pomocą lakieru Semilac 109 Miss Of The World.










Komentarze

  1. Śliczny efekt, piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet całkiem fajnie wyglądają, tak słodziutko, cukierkowo

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie to wygląda:) podoba mi się niezmiernie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękny efekt! bardzo mi się podobają takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ładnie prezentuje się takie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty