Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Ulubieńcy września 2018



Witajcie! Trochę mnie tu nie było ostatnio ale postaram się jakoś to nadrobić. Przygotowałam kilku kosmetycznych ulubieńców września. Są to przetestowane i sprawdzone kosmetyki oraz jeden gadżet, które stały się moimi ulubieńcami i zostaną ze mną z pewnością na dłużej.




Hydrolat Bielenda zielona herbata
Przeznaczony do cery mieszanej. Jest to produkt 3 w 1, który tonizuje, normalizuje oraz nawilża. Świetnie odświeża skórę oraz przywraca prawidłowe pH. Aktualnie kończę pierwsze opakowanie i z pewnością będę do niego wracać.


Silikonowa szczoteczka
Bardzo wygodna szczoteczka do czyszczenia pędzli. Dzięki wypustkom doskonale w łatwy sposób można oczyścić pędzle przy pomocy wody z dodatkiem środka myjącego typu szampon bądź delikatne mydło.


L`oreal Paris, Hydra Genius Aloe Water
Woda aloesowa do skóry normalnej i mieszanej. Produkt doskonale nawilża i całkowicie się wchłania, nie pozostawiając przy tym lepkości czy tłustego filmu na twarzy. Rano cera jest promienna, miękka oraz gładka. Cały opis tego produktu możecie znaleźć we wcześniejszym poście.


Komentarze

  1. Mam taką silikonową myjkę do pędzli i zawsze z niej korzystam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty