Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Paznokcie z kropkami



Pogoda za oknem wspaniała jak na październik aż chce się działać, trochę jak wiosna :) 
Taką pozytywną aurę przelałam na moje paznokcie i stworzyłam pastelowy kolor z delikatnym akcentem czarnych kropek. Manidot bądź dotticure tak nazywamy trend ciągle na czasie z użyciem kropek.



Moje manicure stworzyłam z użyciem pięknego lakieru Semilac 145 Lila Story oraz czarnego koloru 031 Black Diamond. Kropki powstały za pomocą niezastąpionej sondy. 
Ja akurat zrobiłam tylko kilka delikatnych kropek ale oczywiście można zrobić ich dużo więcej i też będą się super prezentować na naszych paznokciach.





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty