Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Cukrowy peeling- Sugar Scrubs L'oreal Paris




Tak jak obiecałam mój następny post dotyczy cukrowego peelingu z firmy L'oreal, który stał się moim kosmetycznym ulubieńcem. Sugar Scrubs ma za zadanie odżywić naszą skórę, z tego co widziałam dostępne są jeszcze inne rodzaje takich peelingów. Ja wolałam najbardziej się skupić na dostarczeniu nawilżenia mojej skórze a przy cerze mieszanej jaką mam nie zawsze jest łatwo dobrać odpowiedni produkt.  


Moja opinia:

To z czym najbardziej mi się kojarzy ten peeling to jego przyjemny kakaowy zapach, który jest bardzo delikatny. Nie lubię kosmetyków, które zbyt mocno wręcz odstraszają ciężkim zapachem. 

I najważniejsze jak działa ten wspaniały kosmetyk...Przede wszystkim nie wysusza skóry. Po jego zastosowaniu odczuwam dokładne oczyszczenie, pozbycie się martwego naskórka i najważniejsze nawilżenie. Często z peelingami bywa tak, iż mocno podrażniają a tutaj miłe zaskoczenie w postaci natłuszczenia skóry. Stosuję go kilka razy w tygodniu i zauważyłam, że mój makijaż w ciągu dnia dłużej się utrzymuje i wygląda oczywiście lepiej. Dodatkowo skóra jest tak przygotowana, iż dużo bardziej wchłania kosmetyki pielęgnacyjne. 

Konsystencja jest bardzo łatwa i przyjemna w nakładaniu a drobinki są delikatnie wyczuwalne. Kolejnym plusem jest eleganckie i wygodne opakowanie. 

Peeling jest przeznaczony do ust co mnie również bardzo cieszy ponieważ już od dawna szukałam takiego produktu, który wypielęgnuje także moje usta. 



A jak wasze wrażenia? może ktoś stosował inne rodzaje z tej serii? Jestem bardzo ciekawa waszych opinii.

Komentarze

  1. Lubię peelingi do ust, aktualnie stosuje mokosh

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i używam, jestem z niego zadowolona, chociaż zielony z tej samej serii jest również świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam niestety tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez moment myślałam ,że to przepis na własny peeling kakaowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po przygodzie z maską tej marki jakoś nie jestem przekonana do ich produktów pielęgnacyjnych - dla mnie to trochę taki przerost nad formą. Peelingi wolę zostawiające uczucie oczyszczenia, niż nawilżonej skóry, ale dobrze, że u Cb się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na jesień/zimę, taki produkt jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty