Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Podkład L'oreal Paris True Match




Przez ostatni czas szukałam idealnego podkładu na co dzień i w końcu znalazłam True Match L'oreal Paris. Do tej pory używałam podkładów matujących ale niestety po jakimś czasie moja skóra zaczęła się przyzwyczajać i jeszcze bardziej bronić poprzez wydzielanie sebum. Ostatnio słysząc o jego dobrych opiniach postanowiłam spróbować i było warto. 




Opis Produktu:
Producent zapewnia o jego dopasowującej się formule do skóry. Gama 9 odcieni. W swoim składzie posiada cztery olejki eteryczne, które zapewniają doskonałe rozprowadzenie produktu oraz łatwość użytkowania. Zawiera także kombinacje gliceryny, witaminy E oraz B5. Skóra pozostaje gładka i miękka w dotyku.



Moja opinia:
Podkład doskonale się rozprowadza dzięki lekkiej i kremowej konsystencji. Aplikacja jet niesamowicie łatwa a podkład zamknięty w higienicznej i wygodnej buteleczce. Ja osobiście z uwagi na jasną karnację wybrałam najjaśniejszy odcień 1.N Ivory. Na całą twarz wystarcza jedna pompka a krycie można sobie w łatwy sposób stopniować. Ma dosyć dobre krycie jak na taką lekką formułę. Zauważyłam, że podkład doskonale się utrzymuje w ciągu całego dnia bez ścierania i koniecznych poprawek. Produkt zawiera delikatne drobinki, które są minimalnie widoczne w słońcu po nałożeniu na skórę. Po aplikacji w ogóle nie odczuwam efektu ściągnięcia skóry, co często się zdarza szczególnie matującym podkładom. Czy polecam ten podkład? Zdecydowanie tak.


Komentarze

  1. Miałam go lata temu, ale jakoś do niego nie wróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bezkonkurencyjnie mój ulubiony! najlepsza cena do jakości

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy tylko mi wydaje się on bardzo żółty? No ale cóż... Bardzo fajny post . Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam przed wakacjami ten podkład i byłam bardzo zadowolona z jego działania. Myślę, że sięgnę po niego jeszcze, ale najpierw muszę pozużywać inne podkłady, które mam w zapasach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty