Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Pielęgnacja twarzy kosmetkami Vianek







Witajcie. Już od dawna planowałam przetestować kosmetyki pielęgnacyjne z firmy Vianek. Na początek wybrałam krem do twarzy na dzień odżywczy oraz pod oczy z tej samej serii pomarańczowej. Jestem bardzo zadowolona i z pewnością będę próbować kolejnych kremów z tej firmy. Bardzo lubię wspierać polskie marki i cieszę się, że powstają u nas tak dobre oraz naturalne kosmetyki. 



Krem do twarzy 
Jest to odżywczy krem na dzień przeznaczony do każdego rodzaju cery. Zawiera ekstrakt z cykorii, olej z pestek moreli oraz lecytynę sojową. Ma działanie antyoksydacyjne, ochronne a także  łagodzące. Dodatkowo ma za zadanie chronić naszą skórę przed utratą wody. Ja nakładam go codziennie pod makijaż i dzięki temu mój makijaż wygląda świeżo. Wielkim plusem jest to, iż niesamowicie szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze a przy czym pięknie pachnie. 

Krem pod oczy
Pielęgnacja skóry pod oczami jest dla mnie bardzo ważna, dlatego często próbuje czegoś nowego, co pozwoli dogłębnie nawilżyć moją skórę. Krem z tej samej serii odżywczej doskonale pielęgnuje i odżywia. Stosuję go zarówno rano pod makijaż jak i na noc. Zawiera ekstrakt z szyszek chmielu i olej sojowy oraz rokitnikowy.  Bardo łatwa i higieniczna aplikacja w postaci dozownika. Zauważyłam też, iż delikatnie rozjaśnia cienie pod oczami

Polecam obydwa kremy zarówno ten do twarzy jak i pod oczy. Z pewnością będę testowała inne produkty z tej firmy. Jestem ciekawa waszych opinii czy stosowałyście? i jak wrażenia? 


Komentarze

  1. Trzy nam w planach testowanie ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ze napisalas o vianku, bo bylam go juz dawno ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle czytam o tym Vianku,że taki dobry, muszę wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej marki miałam tylko tonik połączony z płynem micelarnym. Mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Vianka wolę kosmetyki do ciała. Do twarzy są u mnie za słabe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie mogę się przekonać do kosmetyków tej marki. Kompletnie nie pasują mi ich nuty zapachowe i mimo, że być może działanie mają niezłe, no to niestety..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty