Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Świąteczno- zimowe zdobienia na paznokciach




Oto moja propozycja świątecznych zdobień na paznokciach. Jeśli jeszcze nie macie pomysłu na swój wymarzony wzorek na Święta to myślę, że na pewno coś dla siebie znajdziecie. Swoją drogą uwielbiam ten okres świąteczny bo jest magiczny. Najbardziej okres przygotowań, pomysłów na prezenty, ozdabiania wszystkiego światełkami i spotkań z bliskimi. 



Jak widać na załączonym obrazku przeważa kolor ciemnego różu oraz bieli. Uważam, że nie może tych kolorów zabraknąć w świątecznym zdobieniu. Ja osobiście najbardziej lubię paznokcie ze sweterkiem oraz śnieżkami.





A jakie jest wasze ulubione zdobienie? może któreś z mojej propozycji?Jestem ciekawa waszych ulubionych wzorków :) 






Komentarze

  1. Piękne. Podoba mi się efekt sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę propozycji jest w czym wybierać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycje, wszystkie wzory są ładne, ale moje ulubione to 5 pierwszych od lewej strony, czyli prawie wszystkie różowe ;) Piękne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 5 od prawej to mój faworyt: błysk + element świąteczny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty