Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Zimowo- Świąteczne paznokcie


                                            🎄


Witajcie :) Za oknem zimowo jak przystało na grudzień a ja przygotowałam zimowo- świąteczne paznokcie w ciepłym wydaniu. Postawiłam na pastelowy róż w postaci sweterka a do tego złoto i białe śnieżynki. Długo się zastanawiałam jakie kolory wybrać a koncepcję zmieniłam tak naprawdę w ostatniej chwili. 


Główną rolę odgrywa tu lakier Semilac Sweet Pink 003 zmatowiony topem. Złoto to lakier Light Gold 260 a śnieżynki Strong White 001. Oczywiście można użyć innych kolorów i też będzie bardzo zimowo w takim sweterkowym wydaniu.


Jak wykonać sweterek na paznokciach?
- pokrywamy paznokcie bazą a następnie utwardzamy w lampie,
- malujemy pierwszą warstwę koloru + utwardzamy w lampie,
- druga warstwa lakieru + utwardzamy w lampie,
- pokrywamy topem mat total i utwardzamy,
- przecieramy cleanerem,
- za pomocą cienkiego pędzelka malujemy wzorki (musimy nałożyć minimum 3 warstwy za każdym razem utwardzając),
- na koniec ponownie pokrywamy topem mat total i utwardzamy





Komentarze

  1. Zdecydowanie nie moje połączenie kolorów, ale ładnie zrobione

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory trochę mi się ze sobą gryzą, ale złoto jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyszły Ci te paznokcie. Ciekawa jestem jak wyglądałaby taka wersja z czerwienia zamiast różu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty