Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Glass Effect





 Witajcie!

Glass Nails czyli efekt rozbitego szkła na paznokciach to jeden z ostatnich trendów w zdobieniu paznokci i muszę przyznać, że efekt jest oszałamiający. Postanowiłam również spróbować szklanych hybrydowych paznokci i oto jak mi wyszło.


Użyte produkty:
- base oraz top Semilac
- lakiery Semilac: 031 Black Diamond, 130 Sleeping Beauty
- folia 06


Mając przygotowane paznokcie po wcześniejszym opiłowaniu, zmatowieniu i odsunięciu skórek przechodzimy do malowania. Nakładamy bazę oraz utwardzamy. Do wykonania tego typu zdobienia potrzeba lakieru bazowego na którym będziemy układać folię, ja postawiłam na kolor czarny w połączeniu z kolorem łososiowym. Po nałożeniu dwóch warstw koloru zaczynamy przyklejać folię. Jeśli macie całą folie w kawałku wystarczy ją tylko pociąć na drobne kawałki lub tak jak w moim przypadku folię zakupiłam od razu pociętą. Swój efekt szkła zakupiłam na allegro za jedynie 1zł.
Aby ułożyć pokruszoną folię malujemy paznokieć topem i układamy na mokry nieutwardzony lakier za pomocą pęsety. Staramy się docisnąć kawałki foli w każdym kąciku aby nie odstawała, kiedy zakryjemy już cały paznokieć utwardzamy w lampie. Przecieramy paznokcie cleanerem i efekt gotowy.




Komentarze

Popularne posty