Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Recenzje kosmetyków Yves Rocher

Witajcie:)

A teraz coś bardziej o kosmetykach a dokładniej o firmie Yves Rocher. Jest to francuska firma istniejąca od ponad 50 lat, zajmująca się produkcją naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy oraz ciała. Stosuję od pewnego czasu żele pod prysznic, kosmetyki kolorowe ale głównie z czego najbardziej jestem zadowolona to kremy.


Moja cera charakteryzuje się bardzo tłustą strefą T a suchą na policzkach, dlatego potrzebuje kremu w szczególności na noc, który będzie doskonale ją nawilżał, gdyż w ciągu dnia muszę w jakimś stopniu ją matowić.  Postawiłam na aksamitny krem Hydra Vegetal, który w swoim składzie zawiera soki roślinne z klonu i niebieskiej agawy co przekłada się na zatrzymywanie wody w skórze. Dzięki temu moja skóra odzyskuje promienność i staje się gładka. Opakowanie zawiera 50ml i jest bardzo wydajne.








Kolejnym produktem z którego jestem bardzo zadowolona to rozświetlający krem pod oczy w formie roll on na dzień i na noc z serii Serum Vegetal. Formuła ta oparta jest na wyciągu z przypołudnika kryształowego tzw. Roślina Życia, który działa na wszystkie rodzaje zmarszczek. Dodatkowo zawiera wyciąg z ryżu. Krem pozwala przywrócić skórze blask i efekt jest szybko zauważalny. Opakowanie jest bardzo wygodne w użyciu. Jedynym minusem jest jego cena, ja akurat zakupiłam w promocji za około 49zł (15ml).




Z tej serii uwielbiam także maseczkę oczyszczającą Sebo Vegetal oraz nawilżający peeling do twarzy Hydra Vegetal. Zacznę może od tego drugiego. Peeling zawiera bambusowe mikrogranulki, które w delikatny sposób usuwają zanieczyszczenia oraz martwy naskórek pozostawiając skórę czystą i gładką. Dodatkowo pozostawia na skórze bardzo przyjemny zapach. Formuła ta zawiera ponad 90% naturalnych składników, bez barwników, olejków mineralnych oraz parabenów. Pojemność 75ml.

Maseczka oczyszczająca przeznaczona jest do cery tłustej i mieszanej. W swoim składzie zawiera glinkę, która dogłębnie oczyszcza pory, usuwa nadmiar sebum a do tego pozostawia skórę czystą i świeżą. Pojemność 75ml.








Komentarze

Popularne posty