Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Hybryda z brokatem i ,,sweterek" na zimowy manicure





Witam
Dziś propozycja na zimowy manicure czyli sweterkowe paznokcie oraz brokat. Wzór przypomina fakturę grubego wełnianego swetra oraz co charakterystyczne, że jest wypukły i trójwymiarowy.


Użyte produkty:
- lakiery Semilac: 031 Black Diamond, 130 Sleeping Beauty
- top, baza Semilac
- cleaner
- brokat sypki złoty

Przygotowujemy standardowo paznokcie czyli piłujemy na odpowiedni kształt, odsuwamy oraz wycinamy skórki i matujemy płytkę. Przechodzimy do przemycia paznokci cleanerem i nałożenia bazy oraz kolorów. Następnie wybieramy wzór jaki chcemy stworzyć. Możemy go zrobić za pomocą patyczka, pędzelka bądź sondy. Ja akurat użyłam tego ostatniego. Tworząc wzorek każdą warstwę lakieru utwardzamy w lampie, aby wyglądał dobrze, trzeba poprawić wzorek około 2-3 razy.


Przechodzimy teraz do nałożenia brokatu. Wybieramy paznokcie na które chcemy i malujemy określone miejsce topem a następnie stopniowo nakładamy w tych miejscach brokat. Do tego również użyłam sondy. Nałożony brokat także utwardzamy w lampie.

Na sam koniec całość pokrywamy topem, utwardzamy i przemywamy cleanerem.




Komentarze

Popularne posty