Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Manicure hybrydowy krok po kroku




Witam!

Dziś pokażę wam jak wykonać prosty manicure hybrydowy krok po kroku z użyciem efektu syrenki i ozdób.






1. Pierwszym krokiem jest spiłowanie paznokci i nadanie im takiego kształtu jaki chcemy uzyskać. Następnie odsuwamy i wycinamy skórki oraz matujemy płytkę paznokci blokiem polerskim. Ważne jest aby była zmatowiona a nie zdarta.





2. Mając tak przygotowane paznokcie odtłuszczamy płytkę cleanerem za pomocą wacików bezpyłowych.



3. Nakładamy cienką warstwę bazy, starając się przede wszystkim, aby nie zalać skórek oraz pamiętając o zabezpieczeniu wolnego brzegu paznokcia. Utwardzamy w lampie UV przez 2 minuty. Po czym przemywamy cleanerem.










4. Przechodzimy do nałożenia pierwszej warstwy lakieru i tak jak w przypadku bazy nakładamy bardzo cienką warstwę nie zalewając skórek oraz oczywiście zabezpieczając wolny brzeg paznokcia. Utwardzamy w lampie 2 minuty.



5. Następnie nakładamy kolejną warstwę lakieru oraz ponownie utwardzamy.


6. Możemy teraz przejść do nałożenia ozdób. Ja wybrałam efekt syrenki oraz czarne gwiazdki z firmy Inglot. Posypujemy wybrane paznokcie pyłkiem a następnie wcieramy równomiernie rozprowadzając. W celu nałożenia gwiazdek nakładamy top, przyczepiamy ozdoby i wszystko utwardzamy w lampie.


7. Na każdy paznokieć nakładamy cienką warstwę topu i utwardzamy. Jeśli ozdoby są odstające w razie potrzeby ponawiamy czynność.


8. Na koniec przemywamy paznokcie cleanerem i nakładamy oliwkę na skórki.

Cieszymy się pięknymi paznokciami :)








 

Komentarze

Popularne posty