Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Biel+ złoto na krótkich paznokciach


Niby astronomiczna wiosna a tu śnieg za oknem, ale nie martwcie się słońce coraz bliżej a ja dla was przygotowałam trochę błysku i bieli, aby rozweselić ten klimat. I znowu pojawia się u mnie brokat na paznokciach ale przyznam, że jak każda kobieta uwielbiam ten błysk więc ciężko się powstrzymać.




Do zrobienia moich paznokci użyłam klasycznej bieli z firmy Semilac 001 oraz lakier w którym się absolutnie zakochałam z serii platinum light gold o numerze 260- piękny!
Wszystkie paznokcie pomalowałam na biało natomiast serdeczny i końcówki na złoto. Myślę, że taki akcent dobrze wygląda na krótkich paznokciach. Zobaczcie sami :)




Komentarze

Popularne posty