Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Fioletowa maska ochładzająca kolor do włosów blond



Chcąc pozbyć się żółtego odcienia z moich włosów zaczęłam stosować fioletową maskę z firmy Sleek Line z jedwabiem. Efekt zauważalny jest już po pierwszym użyciu i utrzymuje się przez kilka kolejnych myć.

Opis produktu
Stapiz Sleek Line Repair & Shine Mask Blond to maska przeznaczona do włosów blond, siwych i rozjaśnianych. Specjalna formuła zapewnia włosom platynowy odcień. Zawarte proteiny jedwabiu doskonale regenerują zniszczoną strukturę włosa. Maska Stapiz Sleek Line Repair & Shine Mask Blond eliminuje żółty odcień włosa. Efekt jest widoczny już po pierwszym użyciu.



Włosy po użyciu takiej maski znakomicie się rozczesują i nie puszą. Ja nakładam ją na umyte i osuszone ręcznikiem włosy na około 20 minut następnie spłukuję i suszę. Poniżej pokazuję kolor włosów przed jak i po użyciu maski.

(przed użyciem maski)


(po użyciu maski)

Komentarze

  1. Fajny efekt!

    Ja z kolei ocieplam kolor włosów. Lepiej mi w ciepłych barwach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o odżywki które miałam tą była najlepsza do włosów blond. Szampon już nie był tak dobry. Teraz testuję Fanola 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś podać skład? To dość istotnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty