Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Nowa baza Semilac extend


Ostatnio pojawiła się nowa baza samopoziomująca od firmy Semilac Extend. Jest to baza dzięki której możemy nadbudować, wyrównać, wymodelować, wzmocnić a przede wszystkim przedłużyć płytkę paznokcia nawet do 1cm.

 Opis:
Charakteryzuje się gęstą konsystencją, dzięki czemu aplikacja jest dziecinnie prosta. Moje paznokcie po użyciu tej bazy są znacznie mocniejsze.

Jak wykonać manicure hybrydowy w połączeniu z bazą?
1. opracowujemy kształt paznokcia, wycinamy skórki oraz matujemy płytkę
2. przemywamy paznokcie cleanerem
3. nakładamy cienką warstwę bazy i utwardzamy w lampie
(jeżeli chcemy przedłużyć płytkę paznokcia to bazę nakładamy na szablon i utwardzamy w lampie, następnie zdejmujemy szablon i nakładamy kolejną warstwę bazy, aby nadać odpowiedni kształt. Utwardzamy w lampie i przechodzimy do opiłowania paznokci na kształt jaki chcemy uzyskać, matujemy płytkę a na koniec przemywamy cleanerem )
4. nakładamy pierwszą warstwę lakieru hybrydowego i utwardzamy
5. ponownie druga warstwa lakieru i znów utwardzamy
6. zabezpieczamy lakier topem oraz utwardzamy
7. na koniec odtłuszczamy płytkę cleanerem

I możemy się cieszyć swoim manicure:) a jak wasze wrażenia, stosowałyście już?

Komentarze

Popularne posty