Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Moja pielęgnacja włosów


Jak dobrze wiecie bardzo ważna jest dla mnie odpowiednia pielęgnacja cery jak i włosów.  Od wielu lat rozjaśniam moje włosy, a co za tym idzie muszę je dobrze nawilżać tak, aby były jak najmniej zniszczone. Staram się także tak często jak to możliwe podcinać moje końcówki. Poniżej pokazuję czego aktualnie używam i z czego jestem zadowolona.

Mycie 
Zacznę od tego, że codziennie myję włosy ponieważ należę do osób, które muszą. Staram się używać delikatnych szamponów i często je zmieniać ponieważ nasze włosy lubią różnorodność. Aktualnie używam nowości z firmy Garnier Botanic Therapy do włosów z tendencją do przetłuszczania. Szampon zawiera wyciąg z trawy cytrynowej oraz ekstrakt z eukaliptusa i cytrusa. Włosy są po nim miękkie, lśniące oraz o przyjemnym zapachu. Oprócz normalnego szamponu używam od czasu do czasu szamponu fioletowego z Firmy Joanna, aby pozbyć się żółtego odcienia.



Odżywianie
Jeśli chodzi o nawilżanie moje włosy się mocno plączą dlatego sięgam po odżywkę z firmy Pantene 3 minute miracle do włosów farbowanych. Na mokre włosy osuszone jedynie ręcznikiem nakładam na kilka minut odżywkę a następnie spłukuję. Włosy dużo łatwiej się rozczesują oraz są miękkie w dotyku. Dodatkowo na suche włosy nakładam olejek arganowy bądź spryskuję włosy odżywką z firmy Elseve co znacznie ułatwia rozczesywanie.
Raz w tygodniu na mokre włosy nakładam maskę ochładzającą kolor z firmy Joanna z jedwabiem i trzymam przez około 20 minut.



Do rozczesywania włosów używam wyłącznie grzebienia o rzadkich i grubych zębach. Żadna szczotka zupełnie się u mnie nie sprawdza, co jedynie skutkuje rozdwajaniem końcówek.


Komentarze

Popularne posty