Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

AVA aktywator młodości,olejek arganowy


Opis produktu:

Dermokosmetyk. Aktywator młodości, olej arganowy. Skuteczny w walce ze zmarszczkami, zapewnia 100% naturalnej regeneracja skóry. Przeznaczony do cery dojrzałej, suchej oraz w profilaktyce przeciwstarzeniowej.

Organiczny, nieprzetworzony chemicznie olej arganowy to bogactwo nienasyconych kwasów tłuszczowych: Omega 3,6,9 oraz witaminy E o działaniu przeciwzmarszczkowym i odmładzającym. Wspomaga regenerację bariery hydrolipidowej , likwiduje suchość i szorstkość naskórka, wpływa na odpowiednie nawodnienie, elastyczność, odżywienie i odnowę komórkową. Olej arganowy doskonale chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych, działa fotoochronnie. Bardzo szybko wchłania się w skórę pozostawiając ją miękką i delikatną, zregenerowaną, jędrną i gładką.

Wskazania: do cery dojrzałej, suchej oraz w profilaktyce przeciwstarzeniowej.

Główne składniki: olej arganowy.

Nie zawiera parabenów.
Produkt organiczny.



Moja opinia:
Długo szukałam dobrego kosmetyku w formie olejku i natrafiłam na olejek arganowy  z firmy AVA. Olejek jak najbardziej spełnia moje oczekiwania. Nakładam go codziennie wieczorem na wilgotną twarz. Rano skóra jest wygładzona, rozświetlona a przede wszystkim nawilżona i nietłusta.  Dodatkowo nie podrażnia moich oczu. Bardzo ważne i istotne jest to, że nie zatyka porów dzięki lekkiej konsystencji. Aplikacja jest bardzo wygodna i higieniczna. Minusem jest dosyć długie wchłanianie w przypadku mojej cery.
Jestem ciekawa czy też stosowałyście i jak się u was sprawdza?



Komentarze

Popularne posty