Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Najlepsze maseczki do twarzy



Które maseczki wybrać? 
Każda kobieta powinna w swojej pielęgnacji znaleźć czas na aplikację maseczki. Przy jej wyborze należy kierować się typem cery oraz jej potrzebami.
Ja swoją cerę zaliczam do mieszanej czyli przetłuszczającej się w strefie T oraz suchej i przesuszającej się na policzkach. Sięgam zarówno po maseczki nawilżające jak i te oczyszczające.

Maseczki nawilżające
U mnie dużą rolę odgrywają maseczki Facial mask w formie płachty.
Maseczka pore control na rozszerzone pory a dodatkowo nawilżająca, przeznaczona do cery tłustej i mieszanej. Jej zadaniem jest zmniejszenie widoczności porów, oczyszczenia, odświeżenia a także odżywienia skóry.
Maseczka hydrating ma za zadanie wygładzać , nawilżać oraz zmnejszać przebarwienia.


Maseczki oczyszczające
Głównie sięgam po maseczkę firmy Yves Rocher sebo vegetal, która dogłębnie oczyszcza i zwęża pory. Skóra po jej aplikacji jest odświeżona, miękka i delikatna w dotyku.
Natomiast raz w tygodniu staram się także używać maseczki peel-off black seaweed maska algowa, która skutecznie walczy z rozszerzonymi porami oraz złuszcza martwy naskórek.

Przed aplikacją maseczki najlepiej wykonać peeling twarzy aby pozbyć się martwego naskórka a także żeby nasza maseczka się lepiej wchłonęła.

A wy jakie maseczki polecacie? 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty