Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Lakier hybrydowy Semilac- Turquoise 254



Kolejny przepiękny kolor z serii Platinum, tym razem turkusowo- niebieski brokat. Będę się powtarzać ale zakochałam się w tej linii Semilac. Lakier błyszczy się niesamowicie dzięki milionom drobinek. W przypadku tego koloru drobinki są delikatniejsze niż jak to było z kolorem 260 o znacznie grubszym brokacie.


Kolor oczywiście najefektowniej błyszczy się w sztucznym oświetleniu, natomiast w dziennym wydaje się delikatniejszy ale i tak nie da się przejść obok niego obojętnie :)
Dla uzyskania pełnego krycia w zupełności wystarczają dwie cienkie warstwy lakieru.






Komentarze

Popularne posty