Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Pielęgnacja skóry pod oczami



Skóra pod oczami wymaga szczególniejszej pielęgnacji i uwagi niż pozostałe partie twarzy. To właśnie wokół oczu dostrzega się najczęściej zasinienia czy zaczerwienienia oraz tu zazwyczaj powstają pierwsze zmarszczki. Skóra w tej partii jest wyjątkowo cienka i delikatna o grubości zaledwie 0,5mm, pozbawiona komórek tłuszczowych przez co powstają sińce i cienie. Włókna kolagenowe są w tym miejscu rzadziej rozmieszczone. Duże znaczenie ma też nasz styl życia dlatego warto pić przynajmniej 1,5l wody dziennie.



Zmarszczki
Przy pielęgnacji skóry wokół oczu należy przede wszystkim zwrócić szczególną uwagę na nawilżenie. Odwodnienie bardzo szybko prowadzi do powstawania zmarszczek, oczywiście ich powstawanie nie jest uniknione. Możemy zmniejszyć wiotczenie skóry poprzez regularne nawilżanie. Ja sięgam po krem pod oczy z firmy Dermedic do skóry odwodnionej bądź serum firmy Yves Roscher.

Cienie pod oczami
Powodem występowania worków pod oczami może być wiele np. stres, zmęczenie, nieodpowiednia dieta. W swojej codziennej pielęgnacji ja sięgam po żel do powiek i pod oczy firmy Floslek ze świetlikiem lekarskim, który nawilża i rozświetla skórę.

Brwi oraz rzęsy
Aby odciągnąć uwagę od zmęczonych okolic oczu warto zadbać o brwi i rzęsy. Dobrze wyregulowane brwi a także wzmocnione rzęsy to podstawa. Ja do pielęgnacji rzęs używam serum firmy Long 4 lashes o którym już wcześniej wspominałam.

Komentarze

Popularne posty