Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

L`oreal Paris, Hydra Genius Aloe Water



  Woda aloesowa do skóry normalnej i mieszanej. Jest to absolutny hit w mojej pielęgnacji ! Odkryłam to cudeńko całkowicie przypadkiem gdzieś w internecie, wypróbowałam i jestem zachwycona. Jeśli ktoś obawia się kremu o żelowo- wodnej formule a potrzebuje silnego nawilżenia to ten produkt jest idealny.



 Opis produktu:
Inspirowany Azjatyckimi kosmetykami, wysoko skoncentrowany produkt nawilżająco-odżywiający od L'Oreal Paris. Płyn przeznaczony do codziennej pielęgnacji dla skóry normalnej i mieszanej wymagającej szczególnego nawilżenia. Dzięki specjalnej kompozycji wody i olejów nawilżających produkt wtapia się w skórę i jest natychmiast wchłaniany, przenika głęboko w skórę.
 
Moja opinia:
 Produkt od razu spełnił moje oczekiwania. Przede wszystkim niesamowicie nawilża i całkowicie się wchłania, nie pozostawiając przy tym lepkości czy tłustego filmu na twarzy. Rano cera jest promienna, miękka oraz gładka. Formuła jest lekka, żelowo- wodna o orzeźwiającym zapachu. Po aplikacji nie odczuwam żadnego napięcia skóry, co jest dla mnie bardzo ważne. Opakowanie bardzo solidne i efektowne a do tego higieniczne oraz łatwa aplikacja dzięki pompce. Produkt idealnie nadaje się również pod makijaż. Stał się moim absolutnym must have w codziennej pielęgnacji. 







Komentarze

  1. Kuszący produkt, jestem ciekawa czy i u mnie by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że od razu się sprawdził. pewnie wart jest zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty